نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها
عــلم و ورزش

اثرات ورزش با لباس‌های نایلونی و پلاستیکی

  • کد خبر: ۲۶۰۰۷
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
اثرات ورزش با لباس‌های نایلونی و پلاستیکی
امروزه کاهش وزن، تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بی‌تحرک شده و همین تقاضا باعث تولید محصولات و وسایل جدیدی برای کاهش وزن سریع و چربی‌سوزیِ بیشتر شده است که یکی از این شیوه‌های جدید و البته عجیب، پوشیدن لباس‌های نایلونی یا پیچاندن پلاستیک دور بدن در هنگام ورزش‌کردن است.

پوشش‌های پلاستیکی در هنگام ورزش باعث عرق‌کردن می‎شوند، اما در ازدست‌دادن چربی شکم کمکی نمی‌کنند و شما می‌توانید تنها با ورزش‌کردن و کاهش مصرف کالری این چربی‌ها را کاهش دهید. شما ممکن است با انجام این روند، مقدار کمی از شکم خود را به‌دلیل عرق‌کردن فراوان کاهش دهید؛ اما ازدست‌دادن وزن آبی، تغییر موقتی است و این وزن به محض اینکه فرد بدن خود را احیا کند، بازمی‌گردد.

عرق‌کردن فرایندی است که بدن به‌وسیله آن از بروز گرمازدگی جلوگیری می‌کند. هنگام ورزش دمای بدنتان بالا می‌رود و غدد ترشح عرق زیر پوستتان شروع به فعالیت می‌کند که در نتیجه احساس کاهش دما و خنک‌شدن خواهید کرد. اما آیا تعریق باعث لاغری می‌شود؟ همیشه عرق‌کردن نشانه یک جلسه تمرینیِ چربی‌سوز و فوق‌العاده نیست؛ همچنین اینکه چقدر در حین ورزش عرق کرده‌اید، نشان‌دهنده کالری‌سوزی نخواهد بود.

گفته می‌شود استفاده از لباس‌های نایلونی برای چربی‌سوزی بیشتر، آسیب‌های جدی به بدن می‌رساند. یکی از آن‌ها آسیب غده هیپوتالاموس است؛ هیپوتالاموس مسئول تنظیم حرارت و تعریق است و افزایش حرارت بدن بدون توانایی دفع حرارت منجر به آسیب می‌شود. مواد موجود در نایلون، یعنی پلی‌وینیل‌کلرید که در پوشش‌ها استفاده می‌شود، اثرات خطرناکی بر بدن شما دارد. این ماده با سرطان در ارتباط است و مواد مضری را منتشر می‌کند که بر طحال، کبد، کلیه، وزن بدن و تشکیل استخوان تأثیر منفی دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->